Tuesday, September 21, 2010

airmata....


Airmata berderai dihati..bila..
Kata hati tak dapat kuluahkan...
Diluah mati emak ..ditelan mati bapa..

Aku insan yang perlu berkorban..
Tetapi tak sanggup mengorbankan ....
Aku insan yang tamakkan sejambangan kasih dari mu bukan sekuntum Cuma....
Aku insan yang ingin memiliki mu sepenuhnya bukan sebahagian..
Aku insan yang ingin kau sentiasa disisi bukan hanya seketika detik dan waktu ..
Aku insan yang sentiasa ingin menatap wajahmu setiap dinihari menjelma..bukan sekadar tiba waktunya...
Aku insan yang lemah sentiasa ingin dipapah dan dipangku untuk aku terus berjuang...
Aku insan yang sentiasa terasa kerdil...hanya dapat menumpang dipinggiran kasih yag terbias untukku....
Aku akurrrr dengan segalanya..kerana aku takut .. gagal ....menjadi siti hajar yang tabah dalam kehidupannya....

No comments:

Post a Comment